Felnőttképzési és Távoktatási Módszerbank

Felnőttképzési és távoktatási módszerbank létrehozása

 

Amikor hátrányos helyzetről beszélünk, elsősorban a gyermekszegénységre, óvodás és iskoláskorú gyerekek rossz sorsára asszociálunk. Nem véletlenül: míg a gyermekkorúakat érintő szociális eredetű hátrányok szakirodalmi feldolgozottsága bőségesnek mondható, addig a felnőttek nehézségeiről lényegesen kevesebb szó esik.

 

A projekt folyamán kísérletet teszünk a hátrányos helyzetű felnőtt csoportok rétegzésére, tanulási-képzési motivációik feltárására, bemutatására. Ezzel a megközelítéssel olyan oktatás-módszertani jellegzetességekre próbálunk rávilágítani, amely elsősorban a hátrányos helyzetű felnőttekkel foglalkozó andragógiai szakembereknek lehet hasznos.

 

Ennek a munkának eredménye többek között egy, a hátrányos helyzetűekkel foglalkozó felnőttképzési vállalkozások oktatói számára kidolgozott felnőttképzési módszerbank, amely annyiban egyedi, hogy kifejezetten a hátrányos helyzetű felnőttekkel foglalkozók számára állítottuk össze és fejlesztjük tovább.

 

A felnőttképzési klaszter keretében lehetőség van a módszerek kipróbálására, fejlesztésére, finomítására, továbbá a képzési tapasztalatok másodlagos hasznosítására.

 
TÁMOP-4.1.1/A-10/1/KONV
"KULCS" a Miskolci Egyetem hallgatói és intézményi szolgáltatás-fejlesztéséhez című projekt
1.2 Regionális- térségi szolgáltatóvá váláshoz szükséges módszertani és szervezeti fejlesztések alprojekt
Miskolci Egyetem
3515 Miskolc, Egyetemváros
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
|   impresszum   |